IV EDYCJA
Ogólnopolskiej Konferencji Oświaty i Samorządu
EDUKACJA TO KOMUNIKACJA
24 marca 2022 r.
Online
O KONFERENCJI
Szanowni Państwo,
z wielkim entuzjazmem zapraszamy do udziału w IV edycji Ogólnopolskiej Konferencją Oświaty i Samorządu Edukacja to komunikacja. Spotkanie odbędzie się w dniu 24 marca 2022r, w formie hybrydowej. Można wziąć udział zarówno w formie stacjonarnej jak również online. Uczestnicy otrzymują komplet materiałów konferencyjnych.
Wydarzenie skierowane jest do dyrektorów szkół i nauczycieli, pracowników merytorycznych odpowiedzialnych za oświatę w samorządzie oraz liderów samorządów terytorialnych.
Ostatnie wydarzenia na Ukrainie oraz napływ migrantów do Polski, niewątpliwie wiążą się z wyzwaniami dla polskiej edukacji. Ministerstwo Nauki i Edukacji zabrało już głos w tej sprawie. Ustalone zostały zasady przyjęcia obcokrajowców do szkół, wskazano także działania pomocowe jakie zostały podjęte w ramach wsparcia dla dzieci szkół podstawowych, takie jak np. dodatkowe, nieodpłatne zajęcia wyrównawcze z języka polskiego. Zostaną także utworzone tzw. oddziały przygotowawcze. Rodzice i ich dzieci, mogą liczyć także na pomoc psychologiczno-pedagogiczną aby lepiej poradzić sobie z trudnym doświadczeniem migracyjnym. Tematy te zostaną szczegółowo omówione przez naszych ekspertów podczas konferencji.
Serdecznie zapraszamy do udziału w prelekcjach IV edycji ogólnopolskiej konferencji.
PODCZAS KONFERENCJI DOWIESZ SIĘ:
PROGRAM 24.03.2021
10:00-10:15
Przywitanie uczestników
10:15-11:15
Obsługa szkoły - czyli jakie wsparcie może zapewnić samorząd jednostce oświatowej w obecnych czasach
11:15-11:30
Przerwa kawowa
11:30-12:30
Uczniowie z doświadczeniem migracyjnym. Szkoła włączająca
12:30-12:45
Przerwa kawowa
12:45-13:45
Cyfrowa transformacja w edukacji - rozwiązania na miarę potrzeb i ochrona przed zagrożeniami
13:45-14:30
Lunch
14:30-15:30
Edukacja obywatelska w szkole – dlaczego warto na nią postawić
15:30-15:45
Przerwa kawowa
15:45-16:45
Doskonalenie zawodowe nauczycieli – jakie są możliwości w tym zakresie, czy odpowiadają potrzebom rynkowym, czy jakość kształcenia jest zadowalająca itp.
Celowe, zaplanowane i ciągłe procesy ustawicznego kształcenia, polegające na podwyższaniu i modyfikacji zawodowych kompetencji nauczyciela oraz kwalifikacji, a także na wszechstronnym rozwoju jego osobowościDoskonalenie kompetencji zawodowych współczesnych nauczycieli jest nieodłącznym elementem ich rozwoju zawodowego. W polskim systemie oświaty na doskonalenie zawodowe składa się:
PRELEGENCI
specjalistka ds. samorządów, działaczka społeczna, publicystka. Współprowadzi od 2011 roku niezależny think tank Forum Od-nowa, projektujący i wdrażający zmiany systemowe w sektorze publicznym – głównie w samorządach, ale też administracji centralnej i finansach publicznych. Jest współautorką raportów Forum Od-nowa: „Samorząd 3.0” i „Administracja 3.0” oraz „Raportu o stanie samorządności terytorialnej w Polsce” pod red. prof. J. Hausnera. Publikuje w mediach ogólnopolskich i samorządowych, czynnie uczestniczy w konferencjach, szkoli, przygotowuje koncepcje zmian funkcjonowania samorządów, angażuje się w aktywność na szczeblu lokalnym, szefuje portalowi polsko-czeskiemu. Od 1994 r. działa w trzecim sektorze; współtworzyła i liderowała kilku organizacjom pozarządowym.
Radca prawny, koordynator komisji w Unii Metropolii Polskich, redaktor naczelny miesięcznika Pracownik Samorządowy.
Radca prawny, specjalista prawa oświatowego, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, redaktor publikacji elektronicznych i papierowych w wydawnictwie Wiedza i Praktyka, współautor „Karty Nauczyciela. Komentarza praktycznego”. Prowadzi kancelarię, w ramach której doradza zarówno kadrze kierowniczej jak i innym pracownikom oświaty.
ekspert w dziedzinie edukacji, wieloletni samorządowiec, nauczyciel, działacz społeczny. Absolwent pedagogiki Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalista ds. jakości zarządzania oświatą w Biurze Edukacji Urzędu M. St. Warszawy. W latach 1999-2020 Dyrektor Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Łochowie (Liceum Ogólnokształcącego im. M. Sadzewiczowej i Technikum). Od 1998 r. zasiadał w Radzie Miejskiej Łochowa, przez dwie kadencje był jej Przewodniczącym. Certyfikowany ekspert ds. Rozwoju Oświaty Samorządów Ośrodka Rozwoju Edukacji oraz Programu „Równać szanse” Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności. Organizator corocznych wymian młodzieży z Polski i Ukrainy. Członek Lokalnej Grupy Działania oraz innych organizacji pozarządowych. Aktywny uczestnik konferencji oświatowych i samorządowych.
jest wójtem Gminy Izabelin od listopada 2018 roku. Startowała z własnego komitetu „Mieszkańcy Razem”, bezpartyjna.
Ukończyła Nauczycielskie Kolegium Języka Angielskiego oraz studiowała w Ośrodku Studiów Amerykańskich Uniwersytetu Warszawskiego.
Obecnie jest członkiem zarządu Związku Gmin Wiejskich Rzeczpospolitej Polskiej, wiceprezesem Ruchu Samorządowego „Tak! Samorządy dla Polski” oraz członkiem zarządu Stowarzyszenia Metropolia Warszawa. Pracuje w Wojewódzkiej Radzie Dialogu Społecznego na Mazowszu. Jest również członkiem Komisji „Klimat i Przestrzeń” przy Rzeczniku Praw Obywatelskich, założycielem Instytutu Myśli Liberalnej oraz członkiem Kongresu Władz Lokalnych i Regionalnych.
Przed objęciem stanowiska Wójta Gminy założyła i zarządzała przez 20 lat jedną z wiodących agencji komunikacji zintegrowanej w Polsce 24/7 Communication. Była członkiem zarządu i dyrektorem zarządzającym.
Aktywnie angażuje się w działalność społeczną. Założycielka i animatorka jednej z warszawskich Kooperatyw Spożywczych - Kooperatywy Na Zdrowie.
dyrektorka programowa, szefowa Działu Edukacji Globalnej i Ekologicznej oraz członkini zarządu Centrum Edukacji Obywatelskiej (CEO). Absolwentka arabistyki i islamistyki na Uniwersytecie Warszawskim, stosunków międzynarodowych ze specjalizacją w zakresie międzynarodowej współpracy rozwojowej w Collegium Civitas oraz Akademii Treningu Antydyskryminacyjnego; członkini międzynarodowego ruchu Climate Reality. Autorka materiałów edukacyjnych (m.in. CEO, Amnesty International, Fundacji Edukacja dla Demokracji) oraz kursów internetowych dla nauczycieli/ek oraz młodzieży z zakresu edukacji globalnej i międzykulturowej. Współautorka ogólnopolskich programów edukacyjnych, m.in. "W świat z klasą", "Rozmawiajmy o uchodźcach", "I am European. Historie i fakty o migracjach na XXI wiek".
prezes zarządu Centrum Edukacji Obywatelskiej (CEO) – największej polskiej organizacji pozarządowej działającej w obszarze edukacji. Z CEO związany od 2005 roku, od 2018 jest jego prezesem. Ekspert edukacyjny, z wykształcenia doktor socjologii (Uniwersytet SWPS) i politolog (Uniwersytet Warszawski). Zajmuje się m.in. strategiami wprowadzania oddolnych zmian w szkołach oraz edukacją obywatelską i edukacją o polityce. W roli eksperta współpracował m.in. z Ministerstwem Edukacji Narodowej, Instytutem Badań Edukacyjnych, Ministerstwem Spraw Zagranicznych, Ośrodkiem Rozwoju Edukacji, UNDP i wieloma organizacjami pozarządowymi. Autor publikacji, programów i materiałów edukacyjnych. Absolwent Leadership Academy for Poland.
Dyrektorka Centrum Cyfrowego. Socjolożka, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego i L’Université libre de Bruxelles. Dyrektorka zarządzająca Centrum Cyfrowego (2017-2020) fundacji Nowoczesna Polska (2012 - 2016). Członkini Komitetu Sterującego projektu Otwarta Zachęta. Koordynatorka biblioteki internetowej Wolne Lektury (2010 - 2015). Inicjatorka Copy Campu - konferencji poświęconej społecznym i ekonomicznym aspektom praw autorskich. Pomysłodawczyni kursu Własność intelektualna dla uczelni. Entuzjastka domeny publicznej, wolnej kultury oraz wolnego i otwartego oprogramowania.
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 1 w Bogatyni od 2015 roku. Z zawodu nauczyciel języka polskiego (filologia polska na Uniwersytecie Wrocławskim). Ponadto ukończyła studia podyplomowe na kierunku „Diagnoza kliniczna i psychoterapia” (SWPS we Wrocławiu). Absolwentka Szkoły Trenerów I i II stopnia realizowanej przez Ośrodek Doradczo – Szkoleniowy w Wałbrzychu oraz Szkołę Trenerów B. B. Kotlińscy. Ukończyła także kurs z zakresu neurodydaktyki oraz pracy z kartami „Points of you” – gra coachingowa do pracy indywidualnej, grupowej oraz zespołowej. Na przestrzeń edukacyjną patrzy elastycznie, podąża za potrzebami „dzisiejszych czasów”. Wdraża zmiany, które służą uczeniu się. Obszary, w których najczęściej pracuje to komunikacja, uczenie się, wychowanie, rozwój... Doświadczenie trenerskie nabywa głównie w branży edukacyjnej, pracując z nauczycielami, ale także rodzicami i młodzieżą.
Absolwentka Wydziału Polonistyki UW oraz studiów podyplomowych – Projektowanie dydaktyczne (UW), Podyplomowych Studiów Liderów Oświaty (Collegium Civitas, CEO).
Wieloletnia dyrektorka szkoły.
Założycielka Fundacji Rozwoju Dzieci „Stefanka”,
Autorka artykułów o nadzorze pedagogicznym, dokumentach szkolnych, organizacji pracy świetlicy, fundacji w szkole, współpracy z rodzicami, zamieszczonych w czasopiśmie „Dyrektor Szkoły”.
Entuzjastka oceniania kształtującego oraz rozwojowej oceny zachowania.
Zwolenniczka demokracji partycypacyjnej i przywództwa rozproszonego.
Nagrody i wyróżnienia:
Wyróżnienie w Ogólnopolskim Konkursie „Superdyrektor Szkoły”, organizowanym przez Wolters Kluwer i czasopismo „Dyrektor Szkoły”;
Pierwsze miejsce w Ogólnopolskim Konkursie „ Laur Michała Anioła” w kategorii Kreatywna i Innowacyjna Szkoła, organizowanym przez Kuratorium Oświaty w Kielcach, Świętokrzyskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, Targi Kielce S.A.
Wyróżniona wśród „100 twarzy dzielnicy Praga-Południe na 100 lecie odzyskania niepodległości Polski”.
Medal Komisji Edukacji Narodowej.
Nagroda Mazowieckiego Kuratora Oświaty - za wybitne osiągnięcia w pracy dydaktyczno-wychowawczej i opiekuńczej,
Nagroda Sapere Auso Prezydenta m.st Warszawy - za wybitne osiągnięcia w pracy dydaktyczno-wychowawczej oraz Nagroda Prezydenta m.st. Warszawy ” Dyrektor 3D -diagnoza, dialog, doskonalenie” - za organizację doskonalenia nauczycieli;
Liczne Nagrody Burmistrza Dzielnicy Praga-Południe;
Absolwentka Uniwersytetu Bostońskiego i Uniwersytetu Adama Mickiewicza, ekspertka w zakresie komunikacji społecznej i rozwoju edukacji, pedagog z wieloletnim doświadczeniem.
Trenerka i nauczycielka psychologii, przedsiębiorczości i kultury w placówkach edukacyjnych, a także trener i coach z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu, motywowaniu i wdrażaniu innowacji społecznych. Przeprowadziła ponad 3600 godzin udokumentowanych szkoleń, w tym ponad 1100 godzin szkoleń dla kadry pedagogicznej. Ma na koncie wiele publikacji z zakresu edukacji i wychowania, a w szczególności pracy profilaktyczno-wychowawczej z uczniem, rozwoju społeczności lokalnych oraz rozwijania kompetencji kluczowych w różnych grupach wiekowych.
Zajmuje się wdrożeniami autorskich programów dla uczniów zagrożonych wykluczeniem oraz ich rodzin i otoczenia. Współpracuje zarówno z nauczycielami, organami prowadzącymi szkoły, uczniami, jak i rodzicami z ponad 100 szkół na terenie Polski. Prowadzi Educoaching dla rodziców oraz superwizje i coachingi rozwojowe dla dyrektorów, nauczycieli i pedagogów szkolnych (w zeszłym roku to około 230 godzin). W 2016 roku prowadziła m.in. szkolenia dla nauczycieli „Zapoznanie z metodą superwizji” (650 odbiorców w całej Polsce), „Liderzy pozytywnych zmian w zdrowiu psychicznym” (250 odbiorców w całej Polsce) oraz szkolenia „Komunikacja międzykulturowa” dla wolontariuszy zaangażowanych podczas „Dni w Diecezjach” w Warszawie (150 odbiorców; 50 godzin szkoleniowych). Obecnie jest superwizorem dla 25 szkół w całej Polsce w ramach projektu „Wartości w pracy profilaktycznej i superwizyjnej”. Prowadzi także zajęcia z grupami klasowymi i warsztaty dla dzieci i młodzieży w obszarze rozwoju kompetencji komunikacyjnych i postaw społecznych. Prowadzi doradztwo edukacyjne i wsparcie indywidualne dla dzieci, młodzieży, rodziców i nauczycieli.
Jest autorką programów edukacyjnych dla różnych etapów edukacji, współautorką programów edukacji przedsiębiorczości w NBP, programów edukacji społecznej oraz programów doskonalenia dla nauczycieli. Twórczyni programów wychowawczych i profilaktycznych skierowanych zarówno do najmłodszych dzieci i ich opiekunów, jak i do młodzieży i osób. Współautorka koncepcji „Superwizja w szkole. Model i wdrożenie” oraz koncepcji wspierania zdrowia psychicznego: „Pozytywna zmiana dzieje się już dziś. Koncepcja profilaktyki zdrowia psychicznego i poprawy dobrostanu psychicznego dzieci i młodzieży”.
Jako ekspert wspiera działania administracji centralnej w zakresie działań nakierowanych na rozwój społeczności lokalnych, organizacji pozarządowych i rozwoju edukacji. Obecnie jest także mentorem w zakresie liderstwa dla studentów Uniwersytetu Bostońskiego. Realizuje projekty społeczne i biznesowe w zakresie szeroko rozumianej edukacji, rozwoju postaw obywatelskich i działania opartego na wartościach
Filip Pazderski - Prawnik i socjolog po studiach na Uniwersytecie Warszawskim, ukończył również European Master’s Degree in Human Rights and Democratisation (E.MA) w Wenecji. Starszy analityk oraz Kierownik Programu Demokracji i Społeczeństwa Obywatelskiego w Instytucie Spraw Publicznych, gdzie specjalizuje się w funkcjonowaniu społeczeństwie obywatelskiego, edukacji obywatelskiej, partycypacji publicznej oraz jakości demokracji i instytucjach państwa prawa. Autor ekspertyz oraz publikacji na wymienione tematy. Współautor przygotowywanej przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej Długofalowej polityki rozwoju wolontariatu w Polsce. Jeden z wiceprezesów European Civic Forum (ECF), europejskiej sieci ponad 100 organizacji obywatelskich oraz konsultant Rady Europy w dziedzinie edukacji i partycypacji obywatelskiej.
Pasjonatka edukacji, od 19 lat zaangażowana w tworzenie projektów edukacyjnych. Dyrektor programu Ogarnij Inżynierię w Fundacji Katalyst Engineering. Współorganizatorka Edu-Akcji, programu edukacyjnego ruchu społecznego Obywatele Nauki, działała w radzie Koalicji Otwartej Edukacji. Współzałożycielka i dyrektor zarządzający Kanadyjskiej Szkoły Podstawowej (2000-2012). Interesuje się neuropsychologią, wpływem nowych technologii na edukację i kulturą Azji Południowo -Wschodniej.
Historyk, kulturoznawca, filmoznawca, coach, trener antydyskryminacyjny, specjalista w zakresie uczenia się dorosłych i pracy z filmem jako narzędziem edukacyjnym i rozwojowym. Pomaga ludziom dostrzec to, czego sami nie zauważają, a co może być dla nich ważne. Dyrektor Warszawskiego Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń.
Menedżer ds. nowych rozwiązań w edukacji w wydawnictwie Ei System. Od ponad 10 lat związana ze środowiskiem nauczycielskim i wydawniczym. W swojej pracy zawsze stara się połączyć zdobyte doświadczenie z potrzebami klienta, którym jest szerokie grono pedagogiczne.
Nauczyciel, plastyk, pedagog szkolny. Wychowawca wspaniałej klasy. Pasjonatka pracy z uczniem wyznająca zasadę, że to uczniowie, których na codzień próbuje zainspirować - są dla mnie największą inspiracją. Pedagog, najpierw wymagający od siebie, który uśmiechem i dobrym nastawieniem stara się codziennie wesprzeć młodego człowieka, jego rodziców i opiekunów oraz współpracowników. Szczęśliwa mama dwóch cudownych córek.
Tomasz Madej jest wieloletnim nauczycielem przedmiotów zawodowych. W latach 2012-2015 pełnił obowiązki wicedyrektora Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Tadeusza Kościuszki w Radomiu. Od roku 2004 pracował jako ekspert Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Warszawie.
Jest autorem zadań egzaminacyjnych w zawodach branży elektrycznej i mechatronicznej oraz podstaw programowych kształcenia w zawodach (monter mechatronik, technik mechatronik, technik energetyk), a także programów nauczania w tych zawodach.
Recenzował programy nauczania branży elektrycznej. Napisał podręcznik „Elektrotechnika” oraz poradnik dotyczący kształcenia dualnego.
Od 2015 roku Tomasz Madej był doradcą metodycznym w zakresie metodyki kształcenia zawodowego w Radomskim Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli. Był także ekspertem Ministerstwa Edukacji Narodowej w zakresie awansu zawodowego nauczycieli oraz rzeczoznawcą ds. podręczników kształcenia zawodowego w zawodach branży mechatronicznej i elektrycznej. Od 2019 r. pełnił funkcję wicedyrektora Ośrodka Rozwoju Edukacji w Warszawie.
Nauczyciel z 41 letnim doświadczeniem zawodowym. Od 22 lat zajmuje się doskonaleniem zawodowym nauczycieli i dyrektorów szkół i placówek oświatowych, konsultant ds. kadry kierowniczej oświaty, nadzoru pedagogicznego, ewaluacji, prawa oświatowego, awansu zawodowego nauczycieli, etyki zawodowej i oligofrenopedagogiki. Kierownik Filii DODN w Legnicy. Nauczycielem dyplomowany, Ekspert MEN ds. awansu zawodowego nauczycieli od roku 2000, ekspert ds. kontroli zarządczej w placówkach oświatowych. Doświadczony edukator i nauczyciel akademicki, wykładowca na studiach podyplomowych i kursach kwalifikacyjnych, autor wielu programów edukacyjnych dla dyrektorów i nauczycieli. Współautor wielu projektów edukacyjnych. Autor ponad 200 popularnonaukowych publikacji kierowanych zarówno do kadry kierowniczej oświaty, jak i do nauczycieli. Wieloletni kierownik kursów kwalifikacyjnych z zakresu zarządzania oświatą. Były Kurator Oświaty i wieloletni pracownik administracji oświatowej oraz doświadczony dyrektor. Jest absolwentem studiów doktoranckich z zakresu zarządzania. Autor prac naukowych na temat zarządzania szkołami publicznymi. Redaktor prowadzący Monitora Dyrektora Szkoły.
Pomysłodawca i współtwórca darmowego projektu edukacyjnego Pi-stacja Matematyka; (www.pistacja.tv), dla którego stworzył ponad 500 filmów z matematyki. Magister inżynier matematyki finansowej Politechniki Gdańskiej. Nauczyciel matematyki i menedżer ds. edukacji w Szkole Otwartej w Warszawie, specjalista ds. edukacji w fundacji Katalyst Education. Szkoli nauczycieli z zakresu wykorzystania nowoczesnych technologii w edukacji, blended learningu oraz doradztwa zawodowego z narzędziem “Mapa Karier”. Członek grupy Superbelfrzy RP. Współprowadzący dwugodzinnej lekcji online z matematyki, w której udział wzięło 4500 osób. Współtwórca projektu edukacyjnego "Lekcje z Legią", w którym uczestnicy rozwijają umiejętności rozumowania matematycznego poprzez doświadczanie zastosowania matematyki na przykładzie stadionu oraz piłki nożnej. Prelegent konferencji TEDx Milanówek “Co jeszcze mamy do odkrycia?”. Finalista plebiscytu Polskiego Radia “Nieprzeciętni 2019”.Twórca filmów edukacyjnych z matematyki w Korki.tv - programie edukacyjnym w telewizji METRO na czas pandemii dedykowanym uczniom i uczennicom szkół średnich. Laureat listy 100 roku 2020, która wyróżnia osoby szczególnie przyczyniające się do rozwoju umiejętności cyfrowych w Polsce.
Autor bloga www.krzysztofchojecki.pl Wierzy, że fundamentem edukacji jest relacja.Bycie sobą jest dla niego wartością nadrzędną.
Przewodnicząca Rady Miasta Zabrze, Radna trzech kadencji. Reprezentuje Klub Skuteczni dla Zabrza, Komitet Wyborczy Wyborców Małgorzaty Mańki-Szulik, Prezydenta Zabrza od 2006 roku. Długoletni społecznik, współzałożyciel i prezes Stowarzyszenia Aiuto, Ambasador Kobiet Aktywnych na terenie Śląska.
Absolwentka Politechniki Śląskiej na Wydziale Chemicznym. Nauczyciel dyplomowany o wszechstronnym wykształceniu. Miedzy innymi ukończyła Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie - studia podyplomowe „Fizyka z elementami informatyki” i „Matematyka z elementami informatyki” czy Uniwersytet Śląski w Katowicach - studia podyplomowe „Oligofrenopedagogika”. Jest również absolwentką Akademii Pedagogicznej w Krakowie - studia podyplomowe „ Doradztwo zawodowe”, oraz Wyższej Szkoły Humanistyczno - Menedżerskiej w Gnieźnie Milenium - studia podyplomowe „Organizacja i Zarządzanie-Menedżer w Oświacie ”.
Od 2015 roku Dyrektor Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nakle Śląskim, jedynej szkoły w aglomeracji śląskiej prowadzonej przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Wyróżniona nagrodami: Ministra Edukacji Narodowej, Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi za szczególne osiągnięcia edukacyjne, odznaką „ Zasłużony dla Rolnictwa”, Medalem Komisji Edukacji Narodowej oraz srebrnym medalem ,,Za zasługi dla pożarnictwa”.
Jako sprawny menedżer z sukcesem poszerzyła swoje kompetencje kończąc w ostatnim czasie studia na poziomie Master of Business Administration na Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej.
zastępca naczelnika Wydziału Edukacji
Jestem absolwentką Wydziału Nauk Aktuarialnych Wyższej Szkoły Ubezpieczeń
i Bankowości w Warszawie, ale również skończyłam studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Samorządem Terytorialnym w Szkole Głównej Handlowej. Swoją przygodę zawodową w Urzędzie Miejskim w Łomiankach rozpoczęłam 15 lat temu, wówczas zostałam zatrudniona na stanowisku Młodszego referenta ds. zasobów lokalowych. W kolejnych latach dość dynamicznie rozwijała się moja kariera zawodowa, przechodziłam szczeble zawodowe w niejednym referacie czy też wydziale i dlatego twierdzę, że moim drugim domem są Łomianki! Obecnie jestem zastępcą naczelnika Wydziału Edukacji i nie zaprzeczę, a z czego bardzo się cieszę, edukacja to moje miejsce, utożsamiam się zawodowo jak
i prywatnie z problematyką oświatową. Prywatnie jestem mamą dwóch wspaniałych synów, uwielbiam gotować dla swoich bliskich i gości, których często przyjmuję w swoim domu,
a odpoczywam i ładuję akumulatorki podróżując.
Czym zajmuje się zastępca naczelnika Wydziału Edukacji?
Współpracuje ze szkołami, przedszkolami, dla których organem prowadzącym jest Gmina Łomianki. Utrzymuje stały kontakt z dyrektorami gminnych placówek oświatowych, m.in.
w zakresie funkcjonowania jednostek, którymi zarządzają. Udziela merytorycznego wsparcia m.in. w sprawach organizacyjnych, edukacyjnych i finansowych. Jest do dyspozycji całej społeczności oświatowej, jest w stałym kontakcie z rodzicami naszych uczniów, przedszkolaków, pomaga, udziela informacji, często wspiera w trudnych sytuacjach. Obecnie koordynuje procesem rekrutacji.
Jestem założycielką Fundacji "Wawer", która dedykuje swoje działania na rzecz dzieci i młodzieży. W moje DNA wpisane jest aktywne działanie na rzecz społeczeństwa.
Stąd w 2018r postanowiłam wziąć udział w wyborach samorządowych i zostałam radną Dzielnicy Wawer w Warszawie. Dzięki moim staraniom została powołana Młodzieżowa Rada Dzielnicy. Aktywnie działam na rzecz praw kobiet oraz jestem propagatorką programów ekologicznych i ochrony środowiska. Jestem absolwentką Szkoły Liderów projektu Rzecznicy Zmian 2.0.
Prywatnie jestem mamą dwójki nastolatków (14l i 17l), miłośniczką zwierząt i aktywnego spędzania czasu blisko natury.
Agata Dąmbska
Dorota Bąbiak-Kowalska
Michał Kowalski
Andrzej Suchenek
Dorota Zmarzlak
Elżbieta Krawczyk
dr Jędrzej Witkowski
Magda Biernat
Marta Bodziony
Krystyna Jakubowska
Małgorzata Nowicka
Filip Pazderski
Anna Kościelak
Arkadiusz Walczak
Joanna Wachowiak
Lidia Rusak
Tomasz Madej
Jan Lewandowski
Krzysztof Chojecki
Łucja Chrzęstek - Bar
Anna Grabowska
Agnieszka Wójcik
PARTNERZY
Dla uczestników online:
Warunki uczestnictwa
ZOBACZ DOSTĘPNE PAKIETY
Zapisy na konferencję zamknięte
WYBRANO:
DO ZPAŁATY:
FORMULARZ ZAMÓWIENIA:
cena
dostęp