płatne WARSZTATY - liczba miejsc ograniczona
29.02.2024
Online
Bezpłatnie
DO WYDARZENIA POZOSTAŁO:
Zapraszamy na wydarzenie organizowane przez Portal SerwisZOZ (serwiszoz.pl) - wiarygodne źródło informacji z zakresu ochrony zdrowia. Od lat menedżerowie i kierownictwo placówek medycznych może znaleźć u nas merytoryczne informacje na temat organizacji i zarządzania pracą podmiotów leczniczych i personelu zgodnie z najnowszym zmianami prawnymi.
Podczas V edycji konferencji uznani eksperci poruszą tematy takie, jak ustawa o jakości i bezpieczeństwie pacjenta, zmiany w ustawie o niektórych zawodach medycznych, nowelizacja ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta oraz sztuczna inteligencja w ochronie zdrowia.
Prelekcje przygotowane przez naszych ekspertów odpowiadają na wyzwania, z którymi aktualnie zmaga się wielu menedżerów i kierowników placówek medycznych.
Udział w konferencji to istny zastrzyk merytoryki, która pomoże Ci w osiąganiu codziennych sukcesów zawodowych. Do zobaczenia!
EKSPERCKA WIEDZA
CERTYFIKAT
RETRANSMISJA
CZAT ONLINE
otrzymasz imienny certyfikat uczestnictwa
obejrzyj w dowolnym miejscu
i czasie do 7 dni po wydarzeniu pod tym samym linkiem
przeznaczony do integracji uczestników
gwarancja wiedzy zgodnej
z aktualnymi przepisami prawa
MATERIAŁY POKONFERENCYJNE
wybrane prezentacje do pobrania
9:00-10:00
Wpływ ustawy o jakości i bezpieczeństwie pacjenta na funkcjonowanie placówek medycznych:
10:00-10:15
Panel dyskusyjny - Sztuczna inteligencja w ochronie zdrowia:
10:15-11:15
PRZERWA
Ustawa o niektórych zawodach medycznych – jakie zmiany od 26 marca 2024.
11:15-11:30
12:30-12:45
PRZERWA
12:45-13:45
PRZERWA
11:30-12:30
Zapowiedzi nowego rządu dla ochrony zdrowia.
* organizator zastrzega sobie prawo do zmiany programu
•wymagania dotyczące autoryzacji/akredytacji,
•proces wdrożenia wewnętrznego systemu zarządzania jakością i bezpieczeństwem,
•nowe obowiązki związane z raportowaniem zdarzeń niepożądanych.
•rozwój algorytmów AI do diagnozowania chorób,
•wykorzystanie AI w terapii chorób,
•AI w badaniach medycznych,
•etyczne aspekty wykorzystania AI w medycynie,
•prawo i AI w ochronie zdrowia,
•wyzwania techniczne związane z wykorzystaniem AI w medycynie.
PRZERWA
13:45-14:00
14:00-15:00
Panel dyskusyjny - "Omówienie raportu z badania poziomu kompetencji menedżerów placówek medycznych"- przygotowanego przez Klub Menedżera Zdrowia Portalu Serwiszoz.pl
Maciej Mrożewski
Lawyer, Radca Prawny
Junior Lawyer, aplikant radcowski/FK Legal
Małgorzata Dzieciątkowska
adwokat
Dariusz Tarabasz
Prezeska Zarządu MediMentors Sp. z o.o.
Agnieszka Nowak-Musiej
Prezes Izby Gospodarczej Medycyna Polska
Ryszard Olszanowski
Trener-praktyk
Luiza Strońska
specjalista z obszaru marketingu i prawa
Magdalena Bojko
Dr nauk o zdrowiu, manager, konsultant, analityk biznesowy i trener
dr Mariusz Skrzypek
adwokat
Natalia Łukawska
prof. Ryszard Piotrowicz
8:10-8:15
sesja inauguracyjna
8:15-8:45
Rozwój kliniki dzięki platformie Medyc – Jak wspierać rozwój kliniki dzięki technologii. Platforma która pozwala na efektywnie zarządzanie personelem, procesem obsługi pacjenta i rozliczeniami.
Jakub Ożga
Właściciel Medyc.pl
PRZERWA
8:45-9:00
prawnik, wydawca portalu Serwis ZOZ
Anna Konarzewska - Żuczek
Maciej Mrożewski
Specjalizuje się w obszarze prawa cywilnego procesowego i materialnego. Zajmuje się sprawami o błąd w sztuce medycznej, sprawami z zakresu odszkodowań majątkowych i osobowych, sprawami windykacyjnymi oraz sprawami z zakresu prawa pracy i prawa rodzinnego. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując w Kancelariach prawnych w Łodzi oraz odbywając praktykę w sądach.
Lawyer, Radca Prawny, kancelaria FK Legal
Małgorzata Dzieciątkowska
Junior Lawyer, aplikant radcowski/FK Legal
Specjalizuje się w szeroko pojętym prawie cywilnym. Jest absolwentką Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego. W 2021 roku obroniła pracę magisterską pt: "Przesłuchanie małoletnich w polskim procesie karnym". W 2022 roku ukończyła studia podyplomowe na Wydziale Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego z zakresu Prawa Medycznego i Bioetyki. Aktualnie odbywa aplikację radcowską przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Łodzi. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Sądzie Okręgowym w Łodzi oraz łódzkich kancelariach adwokackich i radcowskich.
Dariusz Tarabasz
W Kancelarii zajmuje się zagadnieniami związanymi z prawem farmaceutycznym, prawem wyrobów medycznych, prawem własności intelektualnej, a także nowymi technologiami. Dariusz zajmuje się pomocą prawną w zakresie działania podmiotów leczniczych. Przygotowuje opinie, opracowuje zagadnienia prawne związane z udzielaniem świadczeń zdrowotnych, jak również wymogów regulacyjnych i informacyjnych względem pacjentów.
adwokat, Czyżewscy kancelaria adwokacka
Agnieszka Nowak-Musiej
Menadżerka ochrony zdrowia posiada szerokie doświadczenie w zarządzaniu placówkami medycznymi oraz jest lekarką internistką i diabetolożką. Z perspektywy pacjentki, lekarki i menedżerki, zdobyła głębsze zrozumienie trudności i wyzwań, z jakimi borykają się zarówno lekarze, jak i pacjenci w systemie ochrony zdrowia. Jej celem zawodowym jest nie tylko zapewnienie satysfakcji pacjentom poprzez świadczenie wysokiej jakości usług medycznych, lecz także zapewnienie personelowi medycznemu bezpieczeństwa i komfortu pracy.Przez lata pełniła odpowiedzialność za obszary medyczno-operacyjne i medyczno-jakościowe, m.in. jako Z-ca Dyrektora Medycznego w Szpitalu Medicover, Dyrektor Medyczny Diagnostyki w Grupie LuxMed oraz członek zarządu i Dyrektor Medyczny w Grupie Scanmed. Dzięki temu miała możliwość rozwijania szerokich kompetencji oraz podnoszenia satysfakcji pracowników medycznych poprzez wdrażanie systemów zarządzania jakością, monitorowania efektywności kliniczno-operacyjnej oraz kompleksowej organizacji nowych usług medycznych.Będąc Prezeską Zarządu MediMentors wykorzystuje swoją wiedzę i doświadczenie do wspierania jednostek ochrony zdrowia w zarządzaniu klinicznym oraz wprowadzaniu wyższych standardów, korzystnych zarówno dla placówek medycznych, ich menedżerów i lekarzy, jak i dla pacjentów.
Luiza Strońska
Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych, w szczególności związanych ze sprzedażą, obsługą klienta, komunikacją, budowaniem zespołów, współpracą w zespole, asertywnością, negocjacjami biznesowymi, jak i szkoleniach kadry menedżerskiej. Kilkakrotnie widziany w telewizji na kanapie w roli eksperta od kompetencji miękkich. Posiada dyplom trenera biznesu z wieloletnim doświadczeniem w branży medyczno-farmaceutycznej. Przez wiele lat pełniła funkcję menedżerskie na poziomie średniego i wyższego szczebla. Ponadto posiada dyplom Coacha i jest certyfikowanym konsultantem The Bridge Personality. The Bridge Personality jako jedyny test na świecie, łączy powszechnie uznaną przez środowisko naukowe teorię Wielkiej Piątki z koncepcją typów psychologicznych Junga. To unikalne połączenie obu koncepcji daje wyczerpującą, wiarygodną oraz kompleksową informację o pracowniku/kandydacie. Wyznaje zasadę, że rozwój pracowników prowadzi w sposób bezpośredni do realizacji założonych celów. Solidne i wieloletnie umocowanie w biznesie, pozwala jej budować szkolenia wcelowane w rozwój Organizacji z dużym zrozumieniem rynku i obowiązujących realiów. Na sali szkoleniowej ważne dla niej jest budowanie atmosfery bezpieczeństwa i otwartości dla uczestników, która pozwala im w sposób komfortowy zanurzać się w doświadczaniu „nowego” Największą satysfakcje z pracy dają jej zadowoleni uczestnicy, jak i realne przełożenie szkolenia na biznes klientów.
Trener-praktyk
Ryszard Olszanowski
W latach 1981 - 2012 dyrektor w kilku szpitalach. Wykładowca z zakresu polityki zdrowotnej i ekonomiki zdrowia. Autor wielu publikacji i projektów doradczych z tego zakresu. W latach 1990-2015 Konsultant i doradca komisji sejmowych i Ministerstwa Zdrowia w zakresie rozwiązań prawnych i organizacyjnych w ochronie zdrowia. Współtwórca pierwszej ustawy o zakładach opieki zdrowotnej i innych aktów prawnych. W latach 2012-15 Członek Komitetu Sterującego projektem P1 „Elektroniczna Platforma Gromadzenia, Analizy i Udostępniania zasobów cyfrowych o Zdarzeniach Medycznych” w Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia. Zastępca Kierownika projektu unijnego „KigMed.eu - Inkubator Innowacyjnych Technologii Dla e-Medycyny” w Krajowej Izbie Gospodarczej. Członek założyciel Stowarzyszenia Menedżerów Opieki Zdrowotnej „STOMOZ” (1990 r.) i jego pierwszy Sekretarz Generalny.Od roku 1991 do chwili obecnej w Zarządzie Centrum Edukacji i Doradztwa Służby Zdrowia. Aktualnie Prezes.Od roku 2001 Wiceprzewodniczący a od 2021 Przewodniczący Komitetu Zdrowia Krajowej Izby Gospodarczej.Od 1995 do 2013 r. Przewodniczący Rady Izby Gospodarczej Medycyna Polska. Od 2013 r. do chwili obecnej Prezes Izby Gospodarczej Medycyna Polska.
Prezes Izby Gospodarczej Medycyna Polska
dr Mariusz Skrzypek
Wieloletni praktyk w obszarze projektów IT w ochronie zdrowia. Od 26 lat zajmuje się projektowaniem i wdrażaniem systemów informatycznych o zasięgu regionalnym i krajowym. Od 2006 zarządza projektami i komórkami IT zarówno w administracji publicznej jak i firmach komercyjnych. Jest ekspertem Komitetu Zdrowia Krajowej Izby Gospodarczej i Izby Gospodarczej Medycznej Polska. Aktywnie uczestniczył w następujących projektach: System P1, Krajowy Rejestr Nowotworów, Świętokrzyski System Informacji Medycznej, System Monitorowania Kształcenia Pracowników Medycznych, Systemu Ewidencji Zasobów Ochrony Zdrowia, Portal NFZ, Małopolski System Informacji Medycznej, e-Zdrowie MSWiA. W obszarze projektów związanych z AI brał udział w projektach dla Europejskiej Agencji Kosmicznej, Krajowego Rejestru Nowotworów, Wytwórni Filmów Dokumentalnych i Fabularnych
Magdalena Bojko
Doświadczony specjalista z obszaru marketingu i prawa z doświadczeniem zdobytym w trakcie wieloletniej pracy w międzynarodowych firmach farmaceutycznych. Jej kompetencje obejmują: implementowanie strategii marketingowych, skuteczne zarządzanie projektami o wymiarze regionalnym, inicjowanie działań w obszarze cyfrowym oraz compliance. Magdalena skutecznie wspiera przedsiębiorstwa farmaceutyczne w osiąganiu sukcesów w dynamicznym i konkurencyjnym środowisku biznesowym.Jej główne obszary zainteresowań obejmują marketing farmaceutyczny, aspekty prawne w dziedzinie medycyny i farmacji, kwestie związane z ochroną zdrowia, wykorzystanie sztucznej inteligencji w medycynie i farmacji.
dr nauk o zdrowiu, manager, konsultant, analityk biznesowy i trener
Natalia Łukawska
W Kancelarii Czyżewscy zajmuje się przede wszystkim obsługą Klientów z sektorów farmaceutycznego, spożywczego i medycznego. Posiada szerokie doświadczenie z zakresu zagadnień regulacyjnych związanych z wprowadzaniem do obrotu, dystrybucją i reklamą produktów leczniczych, wyrobów medycznych, suplementów diety i kosmetyków. Adwokat Natalia Łukawska jest również certyfikowanym Approved Compliance Officerem, a w swojej codziennie pracy zajmuje się zagadnieniami z obszaru compliance i zarządzaniem ryzykiem nadużyć w obszarze prawa farmaceutycznego oraz ochrony zdrowia.
adwokat, Czyżewscy kancelaria adwokacka
prof. Ryszard Piotrowicz
Jest pionierem telemedycyny i telerehabilitacji kardiologicznej w Polsce i na świecie. Opracowane przez zespół pod jego kierownictwem procedury telerehabilitacji kardiologicznej, jako pierwsze, weszły do koszyka świadczeń refundowanych przez NFZ. Jest pracownikiem Narodowego Instytutu Kardiologii w Aninie, Wiceprzewodniczący Komitetu Nauk Klinicznych PAN w latach 2018 – 2020. Przewodniczącym Komisji Informatyki Komitetu Nauk Klinicznych PAN.
Jakub Ożga
Obserwując rynek oprogramowania medycznego w 2014 roku zauważyłem, że istniejące rozwiązania są trudne w obsłudze i nieintuicyjne. Postanowiłem to zmienić. Moim celem było stworzenie rozwiązań charakteryzujących się wysoką jakością i jednocześnie prostotą obsługi. Wykorzystując umiejętności programistyczne i posiłkując się wskazówkami użytkowników – samodzielnie zbudowałem Platformę Medyc i stworzyłem firmę, w której centrum uwagi znalazł komfort pracy klienta. Postawiłem na najwyższą jakość, partnerskie podejście i szczerość wzajemnych relacji. W ciągu kilku lat osiągnąłem cel i teraz codziennie z zespołem pracujemy nad podwyższaniem standardów produktu i rozwojem firmy.
Właściciel Medyc.pl
Kiedy i gdzie odbywa się konferencja?
29.02.2024 online, nagranie będzie dostępne do obejrzenia przez 7 dni pod tym samym linkiem, który otrzymasz do transmisji w dniu wydarzenia, jeśli nie otrzymałeś/-aś linku sprawdź skrzynkę SPAM
Jak wziąć udział w konferencji?
Wystarczy, że zapiszesz się za pomocą formularza, sprawdź skrzynkę e-mail i potwierdź swój udział, sprawdź SPAM, jeśli wiadomość nie dotrze w ciągu kilku minut, w dniu wydarzenia otrzymasz link do transmisji
Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa?
Tak, imienny certyfikat uczestnictwa otrzymasz następnego dnia po wydarzeniu drogą mailową, sprawdź SPAM jeśli wiadomość nie jest widoczna
PROGRAM WARSZTATÓW PŁATNYCH
Warsztaty I
11:30 - 12:30
Warsztaty II
13:30 - 14:30
Udział w warsztatach jest płatny.
Liczba miejsc ograniczona!
Jak chronić dane osobowe w placówce medycznej, ochrona RODO
Kompetencje miękkie menedżera w zmieniającym się otoczeniu
Udział w warsztatach jest płatny i wynosi 199 zł NETTO!
Zapisz się i weź udział w wybranych warsztatach!
*szczegóły warsztatów - wkrótce
Warsztat I
Warsztat II
12:00 - 13:00
13:15 - 14:15
Jak chronić dane osobowe w placówce medycznej, ochrona RODO
Kompetencje miękkie menedżera w zmieniającym się otoczeniu
SPRAWY ORGANIZACYJNE
KONTAKT
Nie czekaj, zapisz się już teraz.
REJESTRACJA
Zapisz się na konferencję i weź udział w prelekcjach doświadczonych ekspertów!
Wiedza i Praktyka sp. z o.o., ul. Łotewska 9A, 03-918 Warszawa,
tel.: (22) 518 29 29, e-mail: cok@wip.pl
Numer NIP: 526-19-92-256, Numer KRS: 0000098264 - Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie
XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, Wysokość kapitału zakładowego: 200 000 zł.