Nowość! Fachowy serwis dla menedżerów ochrony zdrowia

Zarządzasz na co dzień placówką medyczną? Próbujesz odnaleźć się w gąszczu przepisów prawnych i rosnącej konkurencji na rynku usług medycznych? Masz problem i szukasz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania?

Specjalnie z myślą o menedżerach takich jak Ty przygotowaliśmy portal SerwisZOZ.pl, który jest fachową bazą wiedzy o zarządzaniu placówką medyczną.

Dowiedz się więcej »

Zyskaj czas i pewność, że podejmowane przez Ciebie decyzje są zgodne z regulacjami prawnymi oraz korzystne dla pacjentów i Twojej placówki!

Na portalu serwiszoz.pl znajdziesz 1000 porad i dobrych praktyk ponad 30 ekspertów z branży! Od teraz bez zbędnej analizy i straty czasu podejmiesz trafne decyzje zarządcze, a gotowe rozwiązania od ręki wdrożysz w swojej placówce.

Jako menedżer zdrowia codziennie musisz podejmować wiele kluczowych decyzji, co nie jest łatwe. Często zmieniające się regulacje prawne, roszczeniowi pacjenci, coraz bardziej świadomi swoich praw oraz rosnąca konkurencja na rynku usług medycznych wymagają od Ciebie analizy wielu rozwiązań dla dobra pacjentów i placówki.


Żyjesz pod ciągłą presją szybkiej realizacji wielu zadań i obowiązków i musisz je wypełniać zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi.


Jak temu sprostać? Zobacz, co zrobili inni menedżerowie zdrowia…


Janusz Atłachowicz,

wiceprezes Zarządu Głównego STOMOZ, członek zarządu Supra Holding S.A., uczestnik obrad okrągłego stołu w ochronie zdrowia

Polecam portal „Zarządzanie w ochronie zdrowia”(serwiszoz.pl) – korzystając z tych źródeł informacji można mieć pewność, że jest się „na bieżąco”, nie zostaje z tyłu za aktualnymi rozwiązaniami oraz ma się dostęp do doświadczeń praktyków związanych z organizacją i zarządzaniem podmiotami leczniczymi…. Rady praktyków umożliwiają skorzystanie z ich doświadczeń w celu rozwiązania problemów, z którymi ktoś już sobie poradził.

I Ty dołącz do tysiąca zadowolonych menedżerów zdrowia z całej Polski,

którzy na co dzień w swojej pracy korzystają z portalu serwiszoz.pl

Portal serwiszoz.pl to narzędzie skrojone na Twoje potrzeby, znajdziesz w nim:

  • 1000 porad i gotowych rozwiązań doświadczonych konsultantów prawnych, specjalistów i menedżerów,
  • aktualne trendy i sprawdzone metody zarządzania placówkami medycznymi, które w swoich placówkach stosują już uznani menedżerowie ochrony zdrowia,
  • e-zdrowie, nowości technologiczne i rozwiązania IT w medycynie, które sprawdziły się w innych placówkach medycznych,
  • bazę 150 gotowych wzorów dokumentów, formularzy, regulaminów,
  • alert prawny, blogi ekspertów, kalendarium wydarzeń branżowych.

Nasi Użytkownicy cenią portal SerwisZOZ.pl za:

BONUSY dla stałych Czytelników:

  • BEZPŁATNY udział w cyklicznych Spotkaniach Menedżerów Zdrowia przy Kawie
  • PREZENTY – zestaw 3 płyt CD „Dane osobowe w ochronie zdrowia – wskazówki i wzory”, „Wzory dokumentów – błędy medyczne, odpowiedzialność lekarza i placówki”, „Zarządzanie jakością w placówce medycznej. Wzory dokumentacji ISO 9001:2008” o wartości 177 zł.
  • Zamów testowy dostęp do portalu www.serwiszoz.pl, korzystając z formularza zamówienia, i zapewnij sobie komfort pracy.
  • Po złożeniu zamówienia otrzymasz bezpłatnie login i hasło, dzięki którym zyskasz na 14 dni pełny dostęp do portalu www.serwiszoz.pl.
  • Przez 14 dni samodzielnie – i surowo! – oceń, czy nasz portal przyda Ci się w Twojej pracy. Jeśli tak – nie musisz nic robić, przedłużymy Twój abonament. Po okresie promocyjnym regularna opłata za dostęp do portalu w ramach abonamentu półrocznego wyniesie 33 zł netto (40,59 zł brutto) miesięcznie; faktura VAT jest wystawiana co 6 miesięcy i obejmuje koszty łączne abonamentu półrocznego. Abonament jest odnawialny automatycznie. Dodatkowo po opłaceniu pierwszej faktury półrocznej otrzymasz od nas w prezencie zestaw 3 płyt CD o wartości 177 zł.
  • Jeśli okaże się, że portal po prostu Ci się nie spodoba – a przecież może się to zdarzyć – poinformuj nas, że nie chcesz dłużej z niego korzystać – wystarczy, że do nas zadzwonisz, napiszesz krótkiego e-maila lub po prostu wyślesz faks. Bez dodatkowych pytań przyjmiemy Twoją rezygnację: Centrum Obsługi Klienta – tel. 22 518 29 29, faks 22 617 60 10, e-mail na adres: cok@wip.pl. Rezygnacja z abonamentu płatnego jest możliwa przed końcem okresu rozliczeniowego.